dimarts, 22 de novembre del 2011

ÒPERA EN TEXANS


ÒPERA EN TEXANS

Direcció: Xavier Morral
Realització: Alan Fàbregas
Producció: Sacha Soliman
Edició: Gonzalo Diaz

Presentador: Ramon Gener

Direcció executiva: Raimon Masllorens
Producció executiva: Marta Ascaso
Coordinació de continguts TVC: Pilar Cugat
Producció executiva TVC: Laura Cuadrado
Direcció executiva TVC: Lluís Cuevas

Imatge: Alan Fàbregas / Víctor Rius
So directe: Ferran Garcia
Ajudants de so: Lluís Maymó / Genís Serra
Edició d'àudio: La fábrica de carbón
Grafisme: Montse Peiró
Assistent d'edició: Anna Agulló
Assessorament lingüístic: Montse Ferrer

Disseny de vestuari: Fani Sánchez
Estudiants en pràctiques: Víctor Leiro / Àlex Pizzigallo
Col·laboració: Alba Recasens

Amb la col·laboració de:
Fundació del Gran Teatre del Liceu


Una producció Brutal Media per a Televisió de Catalunya, S.A.


Aquest bloc no té tele, però com va dir un cop un periodista: sí la notícia s’ho val, em trobarà.

I finalment m’ha arribat aquest programa d’òpera que emet tv3, no és que no sabés de la seva existència però fins avui no havia entrar a mirar-me’n cap, i què em trobo en primer terme? Que l’òpera que toca és Don Giovanni.

I avui m’han de permetre que em pengi una medalla Q, ja que el presentador comenta amb la seva invitada – l’arquitecte Benedetta Tagliabue – que per ell el millor Don Giovanni és Cesare Siepi i vet aquí que jo no fa pas gaire, en una entrada que vaig fer al bloc d’aquesta òpera vaig dir el mateix, bé...... ben mirat em penso que m’en poso dues, de medalles QQ

Ah! i no s’ho creguin que Don Giovanni va l’infern, de tots els Don Joan anteriors al romanticisme no n’hi ha cap que ho digui, solament sabem que Don Joan desapareix d’escena per obra i gràcia del Comendador. L’infern apareix després del Don Juan Tenorio, obra que introdueix tot un imaginari religiós que fins aleshores cap obra de Don Joan anterior contempla i que ha quedat en l’imaginari col·lectiu.

I bé..... si volen el programa de tv3 que ha motivat aquesta entrada i aquestes medalles QQQ, aquí tenen l’enllaç:

http://www.tv3.cat/opera-en-texans/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada