diumenge, 19 de febrer del 2012

UN ANY I BREUS (O NO) ACLARIMENTS

Varvara  Stepanova: ELS JUGADORS DE BILLAR



Torno  a tenir ordinador, ha ressuscitat. Aquesta petita contrarietat ha coincidit amb l’aniversari d’aquest bloc, 1 any, i potser és el moment de fer petits aclariments, si més no, per aquelles persones, com poden veure poques, que solen llegir aquestes  entrades.

Primerament a totes elles gràcies i el rus (o rusa) que ens visita, spasiva.

Probablement 2372 visites en un any a molts de vostès els poc semblar poca cosa, inclús hi ha blocs que aquesta xifra l’aconsegueixen en un hora, però a mi personalment em sembla notable, considerant que hi ha persones del meu entorn que ni saben que tinc un bloc i que algunes d’elles en tenen un on hi podria estar inclosa, però solament ho dic si m’ho pregunten i tot així, sovint, no en faig divulgació.

Amb molt d’encert vostès poden adduir que un bloc es fa per ser llegit, i aquest no és una excepció, però la meva voluntat és que el bloc vagi fent, i vagi creixent per ell mateix.

Solament els volia fer petits aclariments :

·        La dèria de no fer entrades llargues, s’esdevé, d’allò que ens va dir, en un curset, un creador de pàgines web “tot el que no estigui a l‘abast d’una primera mirada és treball perdut, les pàgines web i el blocs demanen immediatesa, el lector que ha d’estar amunt i avall amb el ratolí, no acaba de mirar mai tot el contingut”, potser és una mica exagerat, però per mi mateixa he comprovat que és així.

·        Un altre motiu per fer entrades curtes (llevat d’aquesta que em penso m’estic excedint), és que per mantenir l’atenció del lector, sigui de bloc, de llibre, de diari..... s’ha de saber escriure i si és vol ser precís, cal saber adjectivar i aquest bloc no n’està segur de saber-ho fer.

·        Tampoc és voluntat d’elsgustosreunits.cat fer exhibicions d’erudició, aquest bloc és més conscient de les coses que desconeix que de les que coneix.

·        I l'altra dèria d’adreçar-los a xarxa a cercar més informació sobre allò que els proposo,  s’esdevé de quan es va fer la presentació del diari Ara, en Toni Soler va dir: “que sovint quan al matí el diari surt al carrer, el públic ja coneix la notícia perquè la xarxa ja l’havia difós”, fent una translació, jo apuntaria que posar en el bloc quatre pinzellades sobre un tema, quan vostès ho poden trobar molt més documentat, detallat i a més a més fer comparatius, és una reiteració. Allò que em sembla important, i desconec si ho aconsegueixo, és crear-los un interès.

També he aprofitat l’aturada informàtica per fer petits canvis. Gràcies per ser-hi.

I com avui tinc l'esperit moscovita (és un dir) els deixo aquest video, que ja havia tret el cap per aquí, però mirin...  la traça que té Alexei Tikhomirov amb la capa em fascina, febleses que té una.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada