dimecres, 26 de març del 2014

TORNAMI A VAGHEGGIAR


Tornami a vagheggiar,
te solo vuol amar quest'anima fedel, caro mio bene.
Già ti donai il mio cor, fido sarà il mio amor;
mai ti sarò crudel, cara mia speme.

Handel's fashion
Torno a estar enamorada,
A tu solament vol estimar                aquesta ànima fidel
               Estimat amor meu.
Ja té donat el meu cor, i et
               serà fidel el meu amor
Mai et seré cruel, estimada                esperança meva



Handel torna a aquest bloc amb aquesta ària que canta Morgana a l’òpera Alcina.

Com no em canso de repetir que vostès s’ho mereixen tot, fins i tot els he fet una passable traducció, doncs la que he trobat a la xarxa encara era menys acurada que aquesta.

Bé..... de les que he trobat (i he passat gooooooooooooooooogle fins a 20)) cap assoleix l’excel·lència, també és probable que servidora no tingui el dia.

Joan Sutherland
Sandrine Piau 
(no va recordar que cantava Handel)
Stefan Temmingh
(el flautista de Handelin -
disculpin, no ho he pogut evitar)
Stelle Poscio
Patricia Petibon

I com aquest bloc no discrimina ningú que tingui una decidida vocació, que per això s'anomena elsgustosreunits, donem una oportunitat el cantant del futur:

 (no tinc vergonya, ho sé)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada